Potlač reklamných predmetov
Všetky reklamné a darčekové predmety, ktoré nájdete v našej ponuke, je možné potlačiť Vaším logom. Pri výbere správneho typu potlače Vám veľmi radi poradíme, hoci nie je žiadnym problémom dodať reklamné predmety aj bez loga. Je možné vybrať si z viacerých technológií potlače, v závislosti od vybraného reklamného predmetu. Rozhodujúci je materiál, veľkosť zvoleného produktu, farebnosť loga či preferovanie určitej technológie.
Preferujete jednoduchosť, eleganciu, originálnosť či nezničititeľnosť? Reklamné predmety s potlačou sú dnes jednoduchým a efektívnym spôsobom komunikácie. Spoločne prídeme na to, akým spôsobom najlepšie zaujmete.
SIEŤOTLAČ
Táto grafická technika patrí medzi najrozšírenejšie technológie v reklamnej oblasti. Je určená na potlač väčších množstiev reklamných predmetov, pričom reklamný nápis sa tlačí priamo na materiál.
Výhody
Nevýhody
TAMPÓNOVÁ POTLAČ
Tampónová potlač je jedna z najobľúbenejších tradičných metód tlačenia. Táto metóda používa plochý silikónový tampón, ktorým prenáša farbu na potláčané predmety. Potlač sa vykonáva s vysokou presnosťou a jemnými detailmi. Tampónová potlač je použiteľná pre širokú škálu materiálov ako sú plasty, sklo, kovy, drevo, koža a keramika. Zároveň umožňuje aj potlač čiastočne zakrivených plôch
Výhody
Nevýhody
TRANSFÉROVÁ TLAČ
Transferová tlač je založená na princípe tradičnej sieťotlače. Namiesto priamej tlače na predmet sa dizajn vytlačí na prenosový papier a potom sa v tepelnom lise aplikuje na produkt. Umožňuje lepšiu flexibilitu pri aplikovaní a variabilitu umiestnenia tlače.
Výhody
Nevýhody
LASEROVÉ GRAVÍROVANIE
Pri tejto metóde sa využíva laserový lúč k označeniu povrchu predmetu. Logo je na predmet prakticky vypaľované. Výhodou je, že aj malé logá sa dajú vygravírovať s veľkou presnosťou. Laserové gravírovanie je vhodné najmä na predmety z kovu, skla, dreva a niektorých plastov. Farba loga je daná štruktúrou a skladbou materiálu.
Výhody
Nevýhody
RAZBA
Razba je jedným z najstarších metód tlačenia. Je to proces, pri ktorom sa vytvorí mosadzná raznica v tvare loga. Logo sa tlakom a teplom vyrazí do reklamného predmetu. Výsledkom je elegantne vyzerajúce logo, ktoré vytvára 3D dojem.
Výhody
Nevýhody
VÝŠIVKA
Výšivka je určená na branding textilných výrobkov. Vyšívací stroj aplikuje vaše logo priamo na určený textilný výrobok. Táto technológia zaručuje odolnosť voči vysokým teplotám, dlhú životnosť a kvalitu. Cena tejto metódy závisí od počtu stehov, veľkosti a náročnosti vášho loga.
Výhody
Nevýhody
VÝPAL
Výpal sa využíva na potlač keramiky, skla, porcelánu, smaltu a kameniny. Je to pomerne náročná metóda, ktorá vychádza zo sieťotlače. Najprv sa zvolený motív natlačí sieťotlačou na prenosový papier a ošetrí prenosovým lakom. Po vysušení sa motív prenesie na potlačovaný predmet. Predmet potom putuje na vytvrdenie do výpaľovej pece. Potlač je možná aj na atypické tvary predmetov a taktiež po ich celom obvode.
Výhody
Nevýhody
SUBLIMÁCIA
Sublimácia je ako technológia založená na princípe transferu. Využíva sa pri nej teplo a tlak sublimačného lisu. Vaše logo sa vytlačí špeciálnymi atramentami na špecifickú prenosku pomocou sieťovej alebo digitálnej tlače. Následne sa nažehlí pod veľkým tlakom a teplotou (180° - 200°C) na vybraný predmet. Sublimačná potlač je kvalitná a vyznačuje sa dobrou odolnosťou.
Výhody
Nevýhody
PLNOFAREBNÁ POTLAČ (CMYK)
Plnofarebná potlač je ideálnou voľbou ak je vašim motívom fotografia alebo iný plnofarebný obrázok s jemnými detailmi. Potlač sa dosiahne zložením štyroch farieb CMYK (cyan, magenta, yellow, black). Tento spôsob tlače ponúkame na predmety s väčšou plochou pre potlač, ako napríklad USB kľúče v tvare kreditnej karty.
Výhody
Nevýhody
Vhodné na
FLOCK / FLEX
Flock/flex je veľmi jednoduchá a efektívna metóda potlače textilných výrobkov. Flock a flex sú špeciálne nažehľovacie materiály. Z týchto materiálov sa vyrezávajú písmená, číslice, znaky a jednoduchšie grafiky. Vzápätí sa nažehľujú na vybraný textil. Flock má semišový povrch, pričom flex má lesklý povrch. Cenovo je flex dostupnejší ako flock.