Ako na propagáciu vašej značky?
CreoCom Vám v nasledujúcich riadkoch prezradí, prečo je využitie reklamných predmetov pre Vaše podnikanie tak veľmi dôležité.
Občas je potrebné myslieť offline
Zaiste, v dnešnom digitálnom svete pôsobí internetová reklama na potenciálneho zákazníka okamžite. Dôležité je si však uvedomiť, že takáto online reklama sa stáva čoraz viac a viac nákladnejšou a aj ten najpríťažlivejší facebookový banner netrvá naveky. Veď to poznáte, objaví sa a je zabudnutý v priebehu niekoľkých sekúnd. Reklamný e-mail môže byť zase vymazaný ešte pred jeho otvorením.
Na rozdiel od produktov digitálneho marketingu majú však reklamné predmety oveľa dlhšiu životnosť. Navyše, pre klienta je oveľa vzrušujúcejšie dostať skutočný predmet, ktorého sa môže aj fyzicky dotknúť, nielen sa na neho „pozerať“. Štatistiky hovoria, že po obdržaní propagačných produktov začne až 85% spotrebiteľov obchodovať s danou firmou. A to znie celkom lákavo, nie?
Ako reklamné predmety na vašich zákazníkov pôsobia?
- Zapamätateľnosť! Až 89 % všetkých ľudí, ktorí počas dvoch rokov získajú nejaký reklamný predmet, si pamätá názov spoločnosti, ktorá je s ním spojená.
- Viac ako 50 % spotrebiteľov si ponecháva propagačný produkt 1 až 4 roky!
- Reklamné darčeky obľubuje až 83 % spotrebiteľov.
- Až 53% spotrebiteľov využíva propagačný produkt minimálne raz do týždňa!
- Po obdržaní propagačných produktov až 85% spotrebiteľov začne obchodovať s danou spoločnosťou.
Netreba však zabúdať, že podnikanie je predovšetkým o vytváraní vzťahov. Je prirodzené, že keď niekoho stretnete po prvýkrát, chcete urobiť čo najlepší dojem. A práve reklamný predmet s logom Vašej firmy sa o tento efekt hravo postará.
Štúdie potvrdili, že lojalita zákazníkov a dokonca lepšie vzťahy so zákazníkmi môžu byť výsledkom používania propagačných darčekov. Reklamné predmety sú totiž nielen znakom profesionálnosti, ale v prvom rade Vaším symbolom zapamätateľnosti.
Prečo by ste mali začať používať propagačné produkty
Keďže reklamné predmety sú skvelým doplnkom Vašej marketingovej stratégie, existuje niekoľko dôvodov, prečo by ste mali zvážiť ich používanie, od opakovanej reklamy až po budovanie vzťahov s Vašimi zákazníkmi.
Opakovaná reklama - uistite sa, že Vaše propagačné darčeky budú skutočne užitočné pre príjemcov, inak sa ich jednoducho zbavia a vy si nevybudujete povedomie o značke, ani vzťah so svojimi zákazníkmi. Pamätajte, praktický darček ocení každý!
Fyzické spojenie so spotrebiteľmi - ako sme už spomínali, spotrebitelia sa v skutočnosti nemôžu „dotknúť“ digitálnej reklamy ani príspevku na sociálnej sieti. Zoberme si však, že taký obyčajný kontakt s reklamným produktom, ktorý môže zákazník držať v rukách, dokáže vytvoriť fyzické spojenie medzi spotrebiteľom a firmou. A práve vďaka tomu sa spolupracovanie s Vašou spoločnosťou stane oveľa nezabudnuteľnejšie.
Vybudujte si silnú identitu značky - reklamné produkty nie sú určené len pre Vašich spotrebiteľov či obchodných partnerov. Netreba zabúdať, že propagačné predmety obľubujú predovšetkým Vaši vlastní zamestnanci. Ak budú práve oni hrdí na to, že sú súčasťou Vašej firmy, zmenia sa na interných ambasádorov Vašej značky a firmu budú propagovať aj na verejnosti. Navyše nových zákazníkov môže osloviť aj takáto silná identita značky, vďaka čomu budú chcieť spolupracovať práve s Vašou firmou.
Staňte sa známymi svojou kvalitou - v neposlednom rade, ak sa posnažíte, propagačné produkty môžu urobiť z Vašej značky synonymum kvality. Zatiaľ čo lacno vyrobené produkty sú vhodné napríklad pre obchodné výstavy, vysokokvalitné položky vedia vytvoriť pocit luxusu a spojiť ho práve s Vašou značkou. Ukážte Vašim spotrebiteľom, že Vám záleží na tom, čo im dávate. Automaticky budú očakávať, že kvalita reklamného materiálu sa s najväčšou pravdepodobnosťou premietne aj do Vašich skutočných produktov a služieb, ktoré ponúkate.
Štyri osvedčené postupy pri propagácii vašej firmy
1. Zvoľte si produkty, ktoré Vaše publikum skutočne použije.
2. Dajte svojim zákazníkom šancu na výber.
3. Vyberte si reklamné predmety, ktoré súvisia s tým, čo robíte.
4. Stavte na produkty, ktoré vo Vašich klientoch vyvolajú pozitívne emócie.
Kde všade môžete využiť propagačné produkty?
Uvítací darček Vám pomôže nielen preklenúť počiatočné konverzačné vákuum, ale zároveň nadviazať priateľské vzťahy s Vašimi novými zákazníkmi. Vďaka nemu sa budú cítiť už od začiatku veľmi výnimočne a budú radi, že si vybrali práve Vašu spoločnosť.
Narodeninové prianie vo forme reklamného predmetu? Skvelý spôsob, ako ukázať, že Vám na Vašich zákazníkoch záleží! Nezabudnite na ich špeciálny deň a vkusným reklamným darčekom im zaželajte Všetko najlepšie!
Oceňte úsilie Vašich zamestnancov a obdarujte aj ich propagačným produktom. Veď predsa, ak je člen Vášho tímu oceňovaný, pracuje tvrdšie a zároveň je vďačný, že sa stal súčasťou Vášho úspechu. Akoby povedal vynálezca Henry Ford: „Spokojný zamestnanec urobí viac, ako traja nespokojní!“
Používanie diárov a zápisníkov s logom firmy na poradách a obchodných stretnutiach pôsobí na klientov lepším dojmom a zároveň zvyšuje prestíž Vašej spoločnosti. Buďte pedantný a nezabudnite ani na tie najmenšie detaily.
Poďakujte Vašim klientom a obchodným partnerom za vzájomnú spoluprácu a ukážte im, ako si ich vážite. Ak vystúpia na Vašom podujatí, propagujú Vašu spoločnosť alebo Vám pošlú odporúčanie, nezabudnite na nich! Darujte im reklamný produkt, ktorým im potvrdíte, že si skutočne ceníte ich úsilie.
Cukríky s logom Vašej spoločnosti urobia recepciu atraktívnejšou, a ak naozaj chutia, spríjemnia deň nejednému zákazníkovi. Navyše pre banky a hotely by mali byť určite nevyhnutnou výbavou.
Neponáhľajte sa, preštudujte si svoj cieľový trh, zvážte všetky možnosti a buďte kreatívni. Odlíšte sa od Vašej konkurencie pomocou reklamných darčekov a získajte nových potenciálnych zákazníkov.
Ak potrebujete poradiť, neváhajte a kontaktujte naše obchodné oddelenie.
- Firemné oblečenie: ako vplýva na firemnú kultúru?
- Darčeky pre zamestnancov: Ako vybrať vhodné firemné darčeky?
- Účtovanie reklamných predmetov: Ako na to? [Postup]
- Antistresové pomôcky: Pomôžu vám zbaviť sa stresu?
- Work-life balance: Praktické tipy na šťastný a úspešný život
- Ako vás smart hodinky nakopnú k zdravšiemu životnému štýlu?
- Čo je wellbeing a ako ho podporiť na pracovisku?
- Tipy na najlepšie teambuildingové aktivity
- Čo je motivácia a ako ju viete zlepšiť?
- Psychologické princípy za úspechom reklamných predmetov
- Čo je to branding a prečo ho potrebujete?
- Dôležitosť pitného režimu a tipy, ako ho dodržiavať
- Spomaľte vďaka antistresovým omaľovánkam + omaľovánky zadarmo na stiahnutie
- Plánovač produktivity: Ako prevziať kontrolu nad svojim časom a úlohami
- Všetko, čo ste chceli vedieť o USB kľúčoch
- História reklamných predmetov
- Myslite na nákup kalendárov a diárov už v septembri
- Darujme nemocniciam písacie potreby
- Ako sa vyrábajú hrnčeky na kávu
- Psychológia farieb pri výbere reklamných predmetov
- Základné ekologické materiály
- Ako vybrať dobré reklamné tričká
- Reklamné predmety trochu inak
- Reklamné predmety a korporátny dizajn
- Reklamný predmet, ktorý nikdy neomrzí
- 5 jednoduchých krokov, ako sa odlíšiť od konkurencie
- Porazte konkurenciu nápaditosťou