Darujme nemocniciam písacie potreby
Slovenské nemocnice sa pasujú s ďalším problémom - nedostatkom písacích potrieb. Rozhodli sme sa preto nemocniciam poskytnúť tisícky pier a vyzývame aj ostatné agentúry, aby sa k dobročinnej iniciatíve pridali.
Pomoc nemocniciam v čase pandémie môže mať rôznu podobu - či už ide o finančnú zbierku, nákup respirátorov alebo dokonca občerstvenie zadarmo. V CreoCome chceme uľahčiť neľahkú úlohu našich zdravotníkov a spúšťame iniciatívu na darovanie písacích potrieb do slovenských nemocníc.
Fakt, že s písacími pomôckami je v nemocniciach problém, nám potvrdila aj pani doktorka z našej trnavskej nemocnice: “Túto výzvu vnímam veľmi pozitívne, nakoľko ako zdravotníci napriek výdobytkom modernej techniky každý deň používame klasické písacie potreby. Píšucich pier u nás nikdy nie je dosť, často si ich musíme zabezpečovať sami. Prihodilo sa mi už veľa vtipných príhod, keď mi moje obľúbené pero náhle zmizlo a objavilo sa za pár dní v rukách nejakého kolegu. Na takých situáciách sa vždy zasmejeme a povieme si, že aj tak sme všetci jedna veľká rodina,” priznala pani doktorka Dominika Vargová.
Nápad pomôcť nemocniciam darovaním písacích potrieb sme dostali po tom, ako nás o takúto pomoc poprosila priamo jedna zdravotná sestra. “Oslovila nás sestra z centrálneho príjmu jednej z veľkých slovenských nemocníc s výzvou na takúto materiálnu pomoc. Priznala, že lekári či sestry si častokrát musia perá kupovať na vlastné náklady. My sme samozrejme na výzvu reagovali kladne a perá sme nemocnici poskytli zadarmo,” vysvetľuje náš IT analytik Martin Babic.
Nechceme však ostať len pri jednorázovej pomoci. Vyzývame preto nemocničné oddelenia, ktoré sa pasujú s týmto problémom, aby vyplnili formulár so žiadosťou o písacie potreby a o všetko ostatné sa už postaráme.“ Máme pripravených niekoľko tisíc pier, ktoré vieme nemocniciam poskytnúť. Podľa záujmu vieme zabezpečiť pre každé oddelenie 100-200 pier. Stačí vyplniť formulár a o ostatné sa postaráme,” dodáva Babic.
Zároveň chceme osloviť aj konkurenčné spoločnosti, aby sa pridali a neváhali s poskytnutím nevyužitých reklamných predmetov nemocniciam, ktoré ich potrebujú. Reklamné agentúry majú bežne na sklade nepoužité perá, hrnčeky, trička, polokošele, respirátory, hračky a iné predmety, ktoré nakoniec neputovali ku klientovi z rôznych dôvodov. “Tieto reklamné predmety sú plne funkčné, ale mohli byť len potlačené napríklad iným farebným odtieňom, ktorý sa klientovi nepáčil. Pravidelne ich rozdávame napríklad do detských domovov a teraz by sme radi pomohli aj nemocničným zariadeniam. Stačí, aby sa nám záujemcovia z radov nemocníc ozvali a my sa im budeme snažiť pomôcť v čo najväčšej možnej miere,” vysvetľuje Babic.
Aj počas prebiehajúcej tretej vlny si lekári a sestry, ktorí už viac ako rok bojujú s pandémiou COVID-19 v prvej línii, zaslúžia nielen našu úctu, ale aj pomoc.
- Firemné oblečenie: ako vplýva na firemnú kultúru?
- Darčeky pre zamestnancov: Ako vybrať vhodné firemné darčeky?
- Účtovanie reklamných predmetov: Ako na to? [Postup]
- Antistresové pomôcky: Pomôžu vám zbaviť sa stresu?
- Work-life balance: Praktické tipy na šťastný a úspešný život
- Ako vás smart hodinky nakopnú k zdravšiemu životnému štýlu?
- Čo je wellbeing a ako ho podporiť na pracovisku?
- Tipy na najlepšie teambuildingové aktivity
- Čo je motivácia a ako ju viete zlepšiť?
- Psychologické princípy za úspechom reklamných predmetov
- Čo je to branding a prečo ho potrebujete?
- Dôležitosť pitného režimu a tipy, ako ho dodržiavať
- Spomaľte vďaka antistresovým omaľovánkam + omaľovánky zadarmo na stiahnutie
- Plánovač produktivity: Ako prevziať kontrolu nad svojim časom a úlohami
- Všetko, čo ste chceli vedieť o USB kľúčoch
- História reklamných predmetov
- Myslite na nákup kalendárov a diárov už v septembri
- Ako na propagáciu vašej značky?
- Ako sa vyrábajú hrnčeky na kávu
- Psychológia farieb pri výbere reklamných predmetov
- Základné ekologické materiály
- Ako vybrať dobré reklamné tričká
- Reklamné predmety trochu inak
- Reklamné predmety a korporátny dizajn
- Reklamný predmet, ktorý nikdy neomrzí
- 5 jednoduchých krokov, ako sa odlíšiť od konkurencie
- Porazte konkurenciu nápaditosťou