Novinky zo sveta reklamných predmetov
Firemné oblečenie nie je len o vizuálnej stránke alebo povinnosti. V mnohých firmách sa ukazuje, že jednotné oblečenie dokáže výrazne podporiť firemnú kultúru a vniesť do tímu pocit spolupatričnosti.
Blížiace sa Vianoce sú ideálnou príležitosťou vyjadriť uznanie a vďaku tým, ktorí sú neoddeliteľnou súčasťou vášho tímu. Darčeky pre zamestnancov sú viac než len formalitou – sú gestom, ktoré posilňuje vzťahy.
Ešte predtým, než sa pustíte do rozdávania radosti, je tu jeden malý, no dôležitý krok – ako tieto reklamné predmety správne zaúčtovať. V tomto článku vám vysvetlíme, ako na to.
Ste v strese? Skúste ho odbúrať pomocou našich tipov a antistresových predmetov.
Work-life balance je kľúčom k šťastnému životu. Zistite ako dosiahnuť dokonalú harmóniu.
Smart hodinky, známe tiež ako inteligentné hodinky, predstavujú moderné zariadenia, ktoré kombinujú funkcie tradičných hodiniek s pokročilými technologickými možnosťami.
Zamestnanie môže byť viac ako len práca. Pozrite sa ako poskytnúť vašim zamestnancom wellbeing, ktorý zvýši ich spokojnosť, lojálnosť a výkony.
Potrebujete posilniť vášho tímového ducha? Vyskúšajte tieto teambuildingové aktivity.
Ak chcete zlepšiť vašu motiváciu, musíte jej najprv porozumieť. Všetko o motivácii sa dočítate v našom článku.
Stalo sa vám niekedy, že preferujete pero, ktoré ste dostali ako reklamný predmet namiesto toho, ktoré ste si kúpili? Nie ste sami. Za týmto správaním sa skrýva mix psychológie a dobrého marketingu.
Značka má pre úspech firmy zásadný význam. O tom, čo je to značka (angl. brand), čo branding a aký je rozdiel medzi brandingom a marketingom budú naše nasledujúce riadky.
Prijímate dostatok tekutín? Tieto rady vám zaručene pomôžu k správnej hydratácii.
Ak si myslíte, že omaľovánky sú len pre deti, ste na omyle. Spoznajte s nami čaro antistresových omaľovánok pre dospelých.
Potrebujete zvýšiť produktivitu? Poradíme vám, ako na to.
Universal Serial Bus (USB), alebo „univerzálna sériová zbernica“ je mechanizmus používaný na pripojenie periférnych zariadení k počítačom. Všetko o populárnych USB kľúčoch sa dočítate v našom článku.
Sú všade okolo nás, ale málokto sa pozastaví nad ich pôvodom. Reklamné predmety. Odkiaľ sa vzali a akou cestou prešli sa dozviete v našom článku
Kalendáre a diáre sú nielen obľúbeným, ale aj praktickým darčekom, ktorým potešíte Vašich partnerov a zákazníkov. Vďaka nim si budú vedieť manažovať svoj čas a zároveň nezabudnú ani na dôležité sviatky, výročia, dovolenky či schôdzky.
Štatistiky ukazujú, že segment reklamných predmetov zažíva svoj rozmach a aj v roku 2022 sú propagačné produkty stále efektívnym nástrojom na vytváranie povedomia o Vašej značke
Slovenské nemocnice sa pasujú s ďalším problémom - nedostatkom písacích potrieb. Rozhodli sme sa preto nemocniciam poskytnúť tisícky pier a vyzývame aj ostatné agentúry, aby sa k dobročinnej iniciatíve pridali.
Prebudenie by nebolo také isté bez dobrej šálky kávy. Z tohto dôvodu má takmer každý doma skrinku plnú keramických hrnčekov, od hrnčekov s potlačou rodinných fotografií až po hrnčeky s vtipnými výrokmi.
Vďaka krásnej palete rôznych prírodných farieb, je jeseň obzvlášť farebným obdobím. Listy na stromoch sa najskôr sfarbujú do žlta, potom do červenej farby až nakoniec zostanú hnedé.
Pripravili sme pre vás zoznam základných ekologických materiálov, ktoré by mal poznať každý človek, ktorý sa zaujíma o našu planétu. Pri ďalšom nákupe si vyberte produkty vyrobené práve z nich.
Reklamné tričká sú jedným z najobľúbenejších predmetov v širokej škále darčekov. Určite si pamätáte to staré tričko, ktoré ste dostali, že po niekoľkých praniach úplne zmenilo tvar a stratilo farbu.
Reklamné predmety môžu byť praktické. Môžu byť elegantné. Ale i nápadité. Čaro reklamných predmetov však spočíva najmä v tom, že môžu byť praktické, elegantné i nápadité.
Jedným z nástrojov marketingu, ktorým možno firmu odlíšiť od ostatných a vytvoriť tak jej jedinečný a špecifický profil, je tzv. firemná identita, ktorej hovoríme aj korporátna, alebo corporate identity.
Pri výbere sa rozhodujte podľa toho, aký typ reklamného predmetu chcete darovať a najmä, komu ho chcete darovať. Najefektívnejšie sú praktické darčeky, ktoré budú klienti aj reálne využívať.
CreoCom prináša návod, ako sa účinne a efektívne odlíšiť od konkurencie a vytvoriť aj z malej firmy značku. Týchto 5 nasledujúcich krokov Vám napovie a poradí, ako sa jednoducho, no pritom efektívne zviditeľniť.
Investovať do reklamných predmetov nie je dnes už pre žiadneho podnikateľa celkom nemožné. Aby sa Vám však Vaša investícia vyplatila, treba výberu vhodného reklamného predmetu venovať zvýšenú pozornosť.
POŠLITE NÁM DOPYT EŠTE DNES
Copyright 2006 - 2024 © CreoCom.sk