5 jednoduchých krokov, ako sa odlíšiť od konkurencie
Chcete dostať Vašu firmu do povedomia? Chcete, aby sa o Vás hovorilo? A čo urobiť pre to, aby si klienti spomedzi konkurencie vybrali práve Vás? CreoCom prináša návod, ako sa účinne a efektívne odlíšiť od konkurencie a vytoriť aj z malej firmy značku. Týchto 5 nasledujúcich krokov Vám napovie a poradí, ako sa jednoducho, no pritom efektívne zviditeľniť.
CreoCom radí malým a stredným podnikateľom:
- Prezentujte sa
- Oblečte zamestnancov
- Odmeňte svojich zákazníkov
- Zviditeľnite svoje autá
- Zorientujte svojich návštevníkov
Prezentujte sa: vizitka
Dnes už nevyhnutný artikel, ktorý postkytne základné informácie o Vašej firme nielen Vašim stálym, ale aj potenciálnym klientom. V súčasnosti už vizitka nepredstavuje len strohú kartičku s informáciami, ale môže byť jedným z efektívnych spôsobov reklamy Vašej firmy. Pekná a zaujímavá potlač je veľmi dôležitá, zvyšuje atraktivitu vizitky a umožňuje odlíšiť sa od konkurencie. Zároveň môže v očiach Vašich klientov znásobiť pocit serióznosti, lojálnosti a záujmu. Nezabúdajte, že už samotná vizitka zviditeľňuje Vašu firmu a zohráva dôležitú úlohu v rámci prezentovania Vás a Vašej firmy.
CreoCom radí:
Nebojte sa popustiť uzdu Vašej fantázie. Zároveň však nezabúdajte, že menej je niekedy viac. Príliš veľa nahustených informácií klienta skôr odradí, ako zaujme, preto musíte k tvorbe vizitky pristupovať prakticky, minimalisticky, no zároveň i kreatívne. Zaujímavá potlač, či logo pritiahne pozornosť, čo je prvým krokom k úspechu. Potom stačí už len doplniť tie najpodstatnejšie informácie o Vás a dokonalá vizitka je na svete.
Oblečte zamestnancov: oblečenie s logom
Každý zamestnanec ocení starostlivosť svojho zamestnávateľa. Ukáže aj Vy, že Vám na Vašich zamestnancoch záleží. Oblečenie s logom firmy je ďalším účinným nástrojom odlíšenia sa od konkurencie, ale i prejavom firemnej identity. Zametnanci oblečení v logu Vašej firmy sú symbolom lojálnosti a príslušnosti k Vašej firme.
CreoCom radí:
Môžete sa spoľahnúť na to, že Vaši zamestanci budú hrdo nosiť oblečenie s logom firmy. Myslite však na to, že ide o ďalší spôsob zviditeľnenia firmy, preto treba dbať na vhodný dizajn. Nezrozumiteľná, či extravagantná potlač nie je najštastnejšou voľbou, vsadiť by ste mali na jednoduchosť a originálnosť. Dbať treba tiež na správne umiestnenie, ako i veľkosť loga. Samozrejmosťou by malo byť harmonické využitie prvkov korporátneho dizajnu. Farba pracovného oblečenia s logom by mala ladiť s Vašou korporátnou, čiže firemnou farbou.
Odmeňte svojich zákazníkov: darček
Veľmi efektívny spôsob, ako ukázať, že si Vašich zákazníkov vážite a ste tu vždy pre nich. Odmeňte svojich zákazníkov jednoduchým, lacným a praktickým darčekom s logom Vašej firmy. Táto malá pozornoť Vašich zákazníkov určite poteší a vždy si na Vás radi spomenú. Nie všetky firmy tento nástroj odlíšenia sa od konkurencie využívajú, preto neváhajte. Vďaka darčeku sa stanete jedinečnými nielen v rámci konkurenčného prostredia, ale najmä v očiach Vašich zákazníkov.
CreoCom radí:
Obdarovať svojich klientov lacným a pekným darčekom je maličkosť, no s veľkým účinkom. Aby si klienti na Vás vďaka darčeku vždy spomenuli, je dôležité venovať dostatočnú pozornosť jeho výberu. Vyberajte darček buď univerzálny, alebo taký, ktorý sa hodí k zameraniu Vašej firmy. Pri výbere darčeku platí: čím atraktívnejší, tým lepší, no nezabúdajte ani na jeho praktické využitie, teda, aby Váš darček neskončil v kúte, ale aby ho Váš zákazník používal a tak mal Vašu firmu stále v povedomí.
Zviditeľnite svoje autá: polep vozidla
Účinný nástroj, ako dostať reklamu do pohybu a zviditeľniť Vašu firmu v blízkom i širšom okolí. Polep vozidla predstavuje stručné, ale zároveň tie najdôležitejšie informácie o Vašej firme umiestnené priamo na aute, vďaka čomu sa o Vás všetci dozvedia veľmi rýchlo a jednoducho. Polep vozidla predstavuje ďalší spôsob, ako vyjadriť firemnú príslušnosť, navyše pritiahne pozornosť a dostane Vašu firmu do povedomia všade tam, kam s autom označeným polepom pôjdete.
CreoCom radí:
V tomto prípade musíte mať na pamäti, že auto je Vaša reklama. Umiestnite polep na dobre viditeľné miesto, tak aby si ho potenciálny klient všimol ihneď. Strategické rozmiestnenie údajov je správnym krokom k úspechu. Existuje nespočetné množstvo spôsobov, ako vyriešiť Váš polep. Zaujať môžete veľkou plochou, ale i decentným nápisom. Pamätajte však, že ide o veľmi výraznú reklamu a o reklamu v pohybe. Preto nesprávne umiestnenie, prípadne nahustenie informácií môže znížiť šance na rýchle zaregistrovanie tých najdôležitejších údajov. Takže, správne rozmiestnenie, ale i atraktívny dizajn sú pri výbere polepov kľúčové.
Zorientujte svojich návštevníkov: návestné tabule
Je veľmi dôležité, aby Vás zákazník našiel rýchlo a jednoducho. Na ceste k Vám je nevyhnutné, aby sa vedel čo najpresnejšie zorientovať. Vďaka návestným tabuliam Vás tak poľahky nájde. Strategicky umiestnená návestná tabula mu ukáže, že ide správnym smerom priamo k Vám. Návestná tabula tiež upozorní na Vás aj ostatných, ktorí o Vás doteraz nevedeli. Preto sú tabule ďalším spôsobom, ako zviditeľniť Vašu firmu.
CreoCom radí:
Správne umiestnenie tabule závisí od sídla Vašej firmy, resp. adresy. V centre mesta sa zákazník zorientuje relatívne ľahko, ak však sídlite "od ruky", je viac než dôležité správne ho navigovať, a to práve pomocou návestných tabúl. Tabuľu umiestnite na také miesto, ktoré si správne nasmerovanie vyžaduje čo najviac. Napríklad, na začiatku ulice, pri odbočke a pod. Súčasťou tabule je, okrem názvu firmy, aj šípka ukazujúca smer, prípadne počet metrov. Samozrejme, ani pri návestných tabuliach sa kreativite medze nekladú.
- Firemné oblečenie: ako vplýva na firemnú kultúru?
- Darčeky pre zamestnancov: Ako vybrať vhodné firemné darčeky?
- Účtovanie reklamných predmetov: Ako na to? [Postup]
- Antistresové pomôcky: Pomôžu vám zbaviť sa stresu?
- Work-life balance: Praktické tipy na šťastný a úspešný život
- Ako vás smart hodinky nakopnú k zdravšiemu životnému štýlu?
- Čo je wellbeing a ako ho podporiť na pracovisku?
- Tipy na najlepšie teambuildingové aktivity
- Čo je motivácia a ako ju viete zlepšiť?
- Psychologické princípy za úspechom reklamných predmetov
- Čo je to branding a prečo ho potrebujete?
- Dôležitosť pitného režimu a tipy, ako ho dodržiavať
- Spomaľte vďaka antistresovým omaľovánkam + omaľovánky zadarmo na stiahnutie
- Plánovač produktivity: Ako prevziať kontrolu nad svojim časom a úlohami
- Všetko, čo ste chceli vedieť o USB kľúčoch
- História reklamných predmetov
- Myslite na nákup kalendárov a diárov už v septembri
- Ako na propagáciu vašej značky?
- Darujme nemocniciam písacie potreby
- Ako sa vyrábajú hrnčeky na kávu
- Psychológia farieb pri výbere reklamných predmetov
- Základné ekologické materiály
- Ako vybrať dobré reklamné tričká
- Reklamné predmety trochu inak
- Reklamné predmety a korporátny dizajn
- Reklamný predmet, ktorý nikdy neomrzí
- Porazte konkurenciu nápaditosťou